Laden...
Naar Facebook
Naar Twitter

Feestlokatie Oisterwijk

Feesten in Oisterwijk,

Of u nu een familiaire ontmoeting wil organiseren, een zakelijk diner, een bedrijfsfeest of een spetterende trouwerij dan bent u op onze feestlokatie aan het juiste adres. In de regio Tilburg, Den Bosch, Breda en Eindhoven zijn wij centraal gelegen. We spelen met plezier in op uw wensen en maken graag een offerte op maat. Wij heten u welkom op onze unieke lokatie.

Als u geïnteresseerd bent om kennis te maken met de mogelijkheden bent u 7 dagen per week van harte welkom. Voor een persoonlijke afspraak kunt u contact opnemen op nummer: 013-5286044
 
  • Koffietafel
  • Walking dinner
  • Trouwerij
  • High tea
  • Diner
  • Brunch
  • Feestavond
  • Condoleance
 
Vergaderen
 
Voor een vergaderarrangement (van 09.00 uur tot 17.00 uur) berekenen we € 39,50 per persoon.
 
Voor een dagdeel vergaderen (ochtend of middag zonder lunch) in een voor u gereserveerde ruimte rekenen we € 22,50 per persoon.
 
Wat houdt een vergaderarrangement in:
 
U wordt rond 09.00 uur ontvangen met koffie/thee en huisgemaakte warme apfelstrudel met vanillesaus en slagroom. (gebak kan ook op een ander tijdstip)
 
De vergadering vindt plaats in een voor u gereserveerde aparte ruimte, waar een blokopstelling staat (opstelling in overleg). Koffie, thee, mineraalwater en tafelmintjes onbeperkt te gebruiken in deze ruimte.
 
Tussen 12.00 en 13.00 uur wordt een keuze lunch geserveerd in het restaurantgedeelte of op het voorterras bestaande uit een keuze soep en een keuze lunchgerecht. Koffie/thee, melk en karnemelk horen bij dit arrangement. Alle overige dranken tijdens de lunch worden apart berekend.
 
Na de lunch vervolgt de vergadering in de voor u gereserveerde ruimte waar wederom verse koffie en thee geserveerd wordt. Het vergaderarrangement loopt tot 17.00 uur waarna u uiteraard de mogelijk heeft voor een heerlijk diner.
 
We berekenen geen zaalhuur, echter indien u een besloten ruimte wenst te gebruiken vanaf 09.00 uur, stellen we het vergaderarrangement voor.
 
* Mogelijk in vergaderruimte: flip-over, projectiescherm, beamer.
×
Google+